Honor your vomit.

Ce urmează să spun nu ştiu dacă o să fie pe placul multora, dar mie îmi place şi cred că asta contează cel mai mult. În săptămânile astea minunate pe care le-am petrecut în cele mai frumoase locuri din Romania am ajuns la concluzia ca mie în primul rând trebuie să îmi placă un lucru şi mai apoi trebuie să mă îngrijorez de reacţia celor din jur. Îmi doresc din toată inima să fiu apreciat de cine mă citeşte, îmi doresc să am mulţi din cei care mă citesc, dar sincer… nu vreau să vă mint, în primul rând scriu pentru mine, scriu pentru „ficatul meu spiritual”, vreau să mi-l eliberez. Toate ideile, toate cuvintele ce le spun aici sunt ca voma, sunt voma, sunt valuri întregi de vomă pe care o scot din mine, nu e uşor, dar totuşi o scot pentru cine e interesant să o disece. Aşternutul de cuvinte e ca un vomitat lung şi tăcut, nu fac zgomot. La sfârşit sunt mereu mulţumit de rezultat, doar este scos din mine, este parte din mine, sunt eu. O să îmi onorez mereu voma, o să îmi vomit mereu gândurile şi mintea!

Lasă un răspuns

