Je déteste la normalité!

Îmi plac cărţile, dar nu toate, îmi plac cărţile vechi. Nu mă refer la vechimea volumului, mă refer la aspectul acestuia. Cărţile noi, curate şi învăluite în mirosul ăla de plastic ieftin mă duc cu gândul la superficialitate şi nu cred că aş putea să gust o artă care se bazează pe superficialitate. Ca cititor pretind să fiu respectat, bine eu nu sunt un cititor „normal”, mie îmi plac multe lucruri ce altora le provoacă dezgust, sau orice altă reacţie contradictorie.  Je déteste la normalité! Da, starea mea de spirit are grav de suferit dacă rămân blocat într-o încăpere cu oameni ce citesc cărţi precum: „Oare de ce m-a părăsit?”, sau „Cum să agăţ?”… în minte urmează pauză şi tot ce speri în momentele de faţă sunt doar miracole, speri că maiaşii au anticipat greşit sfârşitul lumii şi defapt e astăzi, chiar acum! 

Mie îmi plac şi casele, dar bine nu casele alea la care poate se gândesc majoritatea oamenilor, case moderne şi încărcate cu aparatură ultra modernă de prisos, nu spun că nu agreez tehnologia, o ba da chiar sunt un fan al tehnologiei folositoare, al internetului sau al computerelor şi televizoarelor, dar nu mai mult de atât. Niciodată nu am înţeles de ce oamenii aleargă după telefoane ultra-mega-super moderne, nu te fac mai inteligent, nu te fac mai frumos, nu te transformă peste noapte într-un câştigător al premiului Oscar! Nu! Mie îmi plac casele vechi şi acoperite de multă, multă verdeaţă şi care emană o energie verde debordantă. Vă daţi seama ce răcoare e într-o casa din asta vara, nu ai nevoie nici  de aer condiţionat, nici  de apă tulburată de cuburi reci de gheaţă… Nu ai nevoie decât de un ceai rece de la frigider şi de o carte veche şi bună! 

Lasă un răspuns

